Je bent hier: Publieksprijs voor populairste zaak Koffie Top 100

Publieksprijs voor populairste zaak Koffie Top 100

25-05-12

Alle horecabedrijven die zijn aangemeld voor de Koffie Top 100 van Misset Horeca, maken kans op de publieksprijs. Deze prijs is voor de populairste koffiezaak onder het publiek. Consumenten kunnen via een speciale Facebook-pagina stemmen op hun favoriete zaak.

De meer dan tweehonderd koffiezaken die door hun brander en/of groothandel zijn aangemeld voor de eerste editie van de Misset Horeca Koffie Top 100, maken kans op de publieksprijs. Deze gaat naar het bedrijf dat het populairst is onder het publiek. De prijs staat los van de Koffie Top 100, deze ranglijst wordt door een vakjury bepaald.

 
Consumenten kunnen stemmen op hun favoriete zaak via een speciale Facebook-pagina: Facebook.com/KoffieTop100. Alle ranglijstkandidaten krijgen raamstickers en tafelkaartjes om hun gasten te wijzen op de publieksprijs.
 
Onder de mensen die een stem uitbrengen, wordt een baristaworkshop verloot van Friesche Vlag, de hoofdsponsor van de eerste Misset Horeca Koffie Top 100. Deze verschijnt 14 september als een speciale uitgave van Misset Horeca. De winnaars worden gehuldigd tijdens een speciaal event, dat plaatsvindt op 10 september.

Bron: Misset

Nieuws

24-04-14 - Pretpark kan niet zonder hotel lees verder

23-04-14 - Kogerstaete opnieuw 'beste hotel van Nederland' lees verder

23-04-14 - Nederlander betaalt niet extra voor 'groen' hotel lees verder

22-04-14 - 900.000 buitenlandse bezoekers tijdens Pasen lees verder

22-04-14 - Chefkok Landal Coldenhove winnaar kookwedstrijd lees verder

22-04-14 - In Rotterdam weer meer hotelovernachtingen lees verder

17-04-14 - Werken in horeca alleen voor tieners en als bijbaan lees verder

16-04-14 - Invoering rookverbod kleine horeca per 1 juli a.s. in gevaar lees verder

16-04-14 - Onderhandelingen catering: knelpunt reiskostenregeling lees verder

16-04-14 - 'Nederlandse lonen zes procent gedaald' lees verder

15-04-14 - Meer gasten voor Nederlandse hotels lees verder

15-04-14 - McDonald’s ontketent ontbijtoorlog lees verder

15-04-14 - Nederlandse hotelmarkt verwacht verdere groei in 2014 lees verder

09-04-14 - FNV Recreatie geeft Duinrell tot 15 mei de tijd om de cao na te leven lees verder

04-04-14 - 2000 FNV leden demonstreren in Brussel voor koopkracht, echte banen en sociaal Europa lees verder

04-04-14 - Slecht weer leidt tot slechtere restaurantrecensies lees verder

04-04-14 - Concurrentiestrijd: pretparken vs. musea lees verder

02-04-14 - Goede weer opsteker voor horeca lees verder

01-04-14 - Attractieparken trekken meer bezoekers lees verder

01-04-14 - Pensioenen verhoogd lees verder

01-04-14 - Bagels & Beans start met 3D-printen van bagels lees verder

01-04-14 - Aan rookverbod horeca valt niet te tornen lees verder

04-03-14 - Nu de banen nog lees verder

28-02-14 - 70 procent mannen wil geen 32–urige werkweek lees verder

20-02-14 - FNV: Banen, banen, banen! lees verder

03-02-14 - Bedrijven gebruiken vaker flexwerkers lees verder

20-01-14 - Nederlander wil weer luxe tijdens vakantie lees verder

01-11-13 - Bij restaurant Trust bepalen gasten zelf hoe veel ze afrekenen lees verder

07-10-13 - “Ge moet gewoon normaal kenne werke in de horeca” lees verder

27-06-13 - Leden FNV Recreatie akkoord met cao lees verder



Nieuwsarchief