Je bent hier: Crowne Plaza komt met Social Media Lounge

Crowne Plaza komt met Social Media Lounge

27-07-12

Crowne Plaza Copenhagen Towers introduceert de Social Media Lounge. Steekwoorden: dynamisch, internationaal en groener.

De Social Media Lounge bevindt zich in een afgescheiden gebied van het hotel en kent 3 grote plasmaschermen. Evenementorganisatoren kunnen zo via sociale media contact leggen met geïnteresseerden die fysiek niet aanwezig kunnen zijn bij de bijeenkomst.

Dit houdt in dat het niet meer nodig is honderden mensen in te vliegen, maar slechts een select aantal.

Wereldwijde buzz
Gedurende de bijeenkomst worden er constant tweets en Facebook-posts geplaats over de meeting. Zo moet er een wereldwijde buzz over ontstaan. Verder is er een live-videostream en een Twitter-fountain.

Het hotel faciliteert in de knowhow van de medewerkers en het technisch opzetten van de sociale netwerken.

Arrangementen
Er zijn verschillende arrangementen. Het standaardpakket houdt in ieder geval in dat er gedurende de dag 3 sociale-mediaspecialisten voor de gasten aan het werk zijn: een vlogger, blogger en een sociale-mediaconsultant. 

Bron: Misset



Print deze pagina

Nieuws

26-07-16 - Omzet horeca stijgt harder in Nederland dan in EU lees verder

25-07-16 - Kleinste loonkostenstijgingen in 20 jaar lees verder

25-07-16 - Twee op de drie Nederlanders wandelt recreatief lees verder

22-07-16 - Dankwoord Gerard Kogelman lees verder

22-07-16 - De campingbranche: een carrousel die niet meer stopt met draaien lees verder

21-07-16 - Waterpark Dolfinarium wordt grootste van Nederland lees verder

20-07-16 - ING: Brexit vertraagt groei horeca in Nederland lees verder

20-07-16 - Ziekte en arbeidsongeschiktheid belangrijke redenen om niet aan het werk te gaan lees verder

19-07-16 - Terrassen Amsterdam mogen uitbreiden vanwege tropisch weer lees verder

19-07-16 - Festivalsector groeit nog altijd lees verder

19-07-16 - Variatie aan bieren in horeca steeds belangrijker lees verder

15-07-16 - Verklaring over gebeurtenissen Nice lees verder

15-07-16 - FNV Recreatie bereikt 1,75% loonsverhoging in nieuwe cao lees verder

14-07-16 - FNV blij met tempo garantiebanen maar aandacht beschut werk blijft nodig lees verder

14-07-16 - Europese vakbeweging bezorgd over de gevolgen van Brexit lees verder

13-07-16 - VUT-uitkeringen per 1 juli omhoog lees verder

13-07-16 - Nederlandse steden populair als bestemming zomervakantie lees verder

12-07-16 - FNV Jong vakantiewerkonderzoek: tweederde vakantiewerkers ervaart stress lees verder

12-07-16 - Resultaten van het vakantiewerkonderzoek bekend lees verder

12-07-16 - Veel mensen met WW-lek trekken aan de bel bij de FNV lees verder

11-07-16 - Aantal faillissementen horeca neemt toe lees verder

11-07-16 - Bonden blij met collectieve pensioengedachte van kabinet lees verder

08-07-16 - FNV Recreatie bereikt akkoord cao Zwembaden lees verder

08-07-16 - Aftrap vakantiewerkcampagne 2016 lees verder

06-07-16 - FNV protesteert bij president Zuid-Korea tegen veroordeling vakbondscollegas lees verder

06-07-16 - Aanpak werkdruk moet nog beter opgepakt worden lees verder

05-07-16 - Horecabedrijven en detailhandel betalen 5,5 miljoen euro boete lees verder

05-07-16 - Het Hooihuis uit Roosendaal wint Terras Top 100 lees verder

04-07-16 - Inschrijving Horecava Innovation Award lees verder

01-07-16 - Compensatieregeling voor te lage WW-uitkering is te laat of ontbreekt lees verder



Nieuwsarchief